نوشته شده توسط : motanro

بلاگرهای ابزارها آرایشی افرادی هستند که به تازگی و به حتماً بسیار زیادی سرشناس شده اند. حتما شما هم شماری از بلاگرهای لوازم آرایشی را میشناسید. این شغل در مملکت ما رونق کمتری نسبت به دیگر نقاط دنیا دارد، ولی با این وجود بعضی از بلاگرهای چیره دست ایرانی هستند و تکاپو خود را پر توان پیوستگی میدهند. بعضی از بلاگرهای ابزارها آرایشی توانسته اند الی جایی در کارشان پیشرفت کنند که برند خودشان را به بازار ارائه دهند و ارقام فروش بالایی را ثبت کنند.

برخی از بلاگرهای ابزارها آرایشی توانسته اند تا جایی در کارشان ترقی کنند که برند خودشان را به بازار ارائه دهند و ارقام فروش فوقانی را ثبت کنند.

در واقع یک بلاگر به مخاطبان خویش القا میکند که به محصولی که او شناسایی میکنند بیچارگی دارند. بلاگرهای محصولات فریمن  ابزارها آرایشی که بیننده اکثر آن ها بانوان هستند، روی زیبایی آن ها مانور میدهند و کوشش میکنند به آن ها این سوژه را انتقال دهند که میتوانند به سادگی و با استفاده از لوازم آرایشی زیبایی خود را بیشتر جلوه دهند.

برخی از بلاگرها با برندهای ابزارها آرایشی قرارداد میبندند و وظیفه آن ها تبلیغ همان برند است و برای این کار مبلغ بسیار زیادی دریافت میکنند. محصولات ژیلت تبدیل شدن به یک بلاگر چیره دست زمانبر است و به هیچگونه آسان نیست؛ چیزی که ما امروز در صفحه های مجازی میبینیم، دارای پشت صحنه ای از سختی ها، ناامید شدن ها و شکست هاست. اراده، علاقه و خلاقیت مهمترین فاکتورهایی است که کسان را به یک بلاگر چیره دست تبدیل میکند.

مشهورترین بلاگرهای لوازم آرایشی

مالک برند هدی بیوتی و یگانه از مشهورترین بلاگرهای ابزارها آرایشی

 

 

اولین سرشناس که با شنیدن «بلاگرهای لوازم آرایشی» به ذهن شما می آید، کیست؟


میتوان گفت هدی بیوتی معروف ترین بلاگر ابزارها آرایشی در اینستاگرام است.  او در خانواده مسلمان عراقی در آمریکا متولد شد و بعد از کوچ به امارات وارد پیشه لوازم آرایش شد. او برند لوازم آرایش هدی بیوتی را نیز روانه بازار کرد که با استقبال نکویی از جانب بانوان کشورهای مختلف روبرو شد.

سارا ویکرز از سایر بیوتی بلاگرهای نامدار در جهان است. او در ضمن به عنوان یک فشن بلاگر نیز شناخته میشود. پست های سارا بسیار جذاب محصولات الارو  هستند و هرکسی برای اولین بار به صفحه وی سر بزند الی مدتی مشغول نگاه کردن به پست های جذاب او خواهد شد؛ به پیشه بردن هارمونی رنگ ها و عکس ها هنر اوست.

رومی نیلی و کیارا فراگنی نیز دو بیوتی بلاگر سرشناس ایتالیایی هستند. بانو نیلی صاحب یک برند البسه است و کیارا نیز با تعداد تعقیب کننده بسیار بسیار در حال فعالیت برای برندها مختلف می باشد.


کاتلین دوبرو یکتا از خاص ترین بلاگرهای ابزارها آرایشی

اما چندی از افرادی که به عنوان بلاگر ابزارها آرایشی شناخته میشوند، شگفت انگیز  محصولات ایپک  هستند. یکتا از این افراد کاتلین دوبرو است. اگر برای اولین بار او را ببینید هرگز باور نخواهید کرد دختری که نه دست و نه پا دارد بتواند یکی از موفق ترین بلاگرهای دانشمند باشد که طرفدار میلیونی دارد! کاتلین بارها توانسته است پروا گاهنامه های مد و زیبایی را به خویش جلب کند.


ماریما کویرا

اما کاتلین تنها نیست. ماریما کویرا نیز دختر معلول دیگری در کالیفرنیا است که یک بلاگر لوازم آرایشی کامیاب است. او برای برندهای مختلفی تکاپو میکند و وانگهی مربی زومبا نیز هست! تکاپو ماریما اغلب در کانال یوتیوب اوست.



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی دلفان گفت: ۲ هزار و ۲۳۲ قلم گونه ها لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان کشف شد.
به گزارش روز شنبه ایرنا، از پایگاه خبری شهربانی سرهنگ کرم حسین سپهوند اظهار داشت: ماموران انتظامی دلفان حین کنترل جاده های مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مظنون و با انسجام مقام قضائی آن را توقیف کردند.
وی پیوستگی داد: ماموران در بازبینی از اتومبیل یادشده ۲ هزار و ۲۳۲ قلم گونه ها ابزارها آرایشی بهداشتی کشف و یک نفر را برده کردند.
وی ذکر کرد: کارشناسان ارزش کالاهای نویافته را ۴۰۰میلیون ریال اعلام کردند و متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.

منبع: خرید محصولات الارو خرید محصولات میبلین  محصولات کامان 



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر ساماندهی شرکت های توزیع لوازم آرایشی وبهداشتی تأکید کرد وگفت: نیاز است در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور به این موضوع پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، دکتر قباد محمدی در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور اظهار داشت: ضروری است در خصوص منشاء تهیه مواد آرایشی و بهداشتی و نیز نحوه نگهداری آن ها در انبار های شرکت های پخش نظارت لازم صورت گیرد تا از بروز مخاطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات این حوزه فعالیت شرکت های توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی و نیز برخی دیگر از کالا های سلامت محور به صورت هرمی است که بسیاری از کالا های عرضه شده توسط این گروه ها قاچاق و یا غیرمجاز است که لازم است در این خصوص راهکار های مناسبی درنظر گرفته شود.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: باتوجه به اختصاص ارز دولتی به برخی از دارو های وارداتی و اختلاف قیمتی که از این بابت بوجود آمده است اقدام به قاچاق معکوس دارو یعنی خروج دارو از کشور بیشتر دیده می شود و برخی از دارو های خاص متاسفانه از شبکه رسمی توزیع خارج شده و به کشور مجاور قاچاق می شود.
دکترمحمدی خاطرنشان کرد:اخیراً مدیریت نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل این معاونت با تمرکز بیشتری به بحث قاچاق معکوس دارو می پردازد که این مورد هم جای بحث، تعامل و همکاری بیشتری دارد.

محصولات فریمن ، محصولات میبلین ، محصولات کامان ، محصولات الارو



:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستفروشی لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات کشاورزی و دامی در این استان به یک معضل تبدیل شده است.

احد جمالی پیش از ظهر امروز در نشست کمیسیون بیوتروریسم کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پرداختن به مسئله بیوتروریسم و اقدامات مقابله‌ای با آن برای هوشیاری و آمادگی بیشتر در این خصوص است.

وی با اشاره به اینکه نقش سازمان پدافند غیرعامل در شناسایی و مقابله با مسئله بیوتروریسم موثر است، افزود: این مسئله در امنیت و سلامت مردم و جامعه و بازدارندگی خطرات حائز اهمیت است.

جمالی خاطرنشان کرد: مسئله بیوتروریسم هر چند در اغلب موارد در حد گمانه‌زنی بوده اما به عنوان یک هشدار باید در هر صورت آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بررسی سه موضوع قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی، غیراستاندارد و غیربهداشتی این کالاها و مسئله محصولات کشاورزی و محصولات دامی و لبنی از نگاه بیوتروریسم ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به موضوع کنترل و جلوگیری از ورود قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی و مدیریت توزیع آنها تاکید کرد و گفت: بارکد دلیلی برای صددرصد استاندارد بودن کالاهای آرایشی و بهداشتی نیست و باید دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد به طور مکرر در آزمایشگاه تست‌های لازم را انجام دهند.

جمالی فرهنگ‌سازی در خصوص کمتر مصرف این کالاها به دلیل خطرات احتمالی آنها را لازم دانست و افزود: از توزیع این کالاها با تداخل صنوف و یا از طریق دستفروشان  به شدت جلوگیری شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نظارت دقیق و جدی بر استفاده از انواع سموم و کودهای شیمیایی در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی و اداره استاندارد در این رابطه دقت نظر کافی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد وجود آزمایشگاه مرجع در این خصوص را لازم دانست و ادامه داد: استانداری برای هرگونه همکاری آمادگی لازم را دارد.
مطالب بیشتر : 
محصولات فریمن ، محصولات میبلین ، محصولات الارو ، محصولات ایپک، محصولات کامان



:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()