نوشته شده توسط : motanro

هدیه سالگرد ازدواج چه چیزی می تواند باشد؟ چه طور یگانه ترین کادو را طی روز سالگرد ازدواجمان به همسرمان کادو بدهیم؟ این سوال های دقیقا سوالاتی هست که ممکن است برای هریک از شما دوستان عزیز پیش بی آید و ما قصد داریم تا در‌این مقاله به همگی سوال ها شما در مورد خرید هدیه سالگرد وصلت جواب دهیم . با کادو آنلاین یادمه همراه باشید .

کادو یگانه سالگرد تزویج


تزویج دقیقا یکی‌از شایسته ترین اتفاقات معاش هر انسانی می باشد که هیچوقت از ذهنش منزه نمیشود . وصلت یک لینک و پیوند قلبی دربین دو بشر است . کلیه اشخاص سالانه روز سالگرد ازدواجشان را پای کوبی میگیرند , روز جاری قصد داریم تا به شما بیان‌کنم که چه کادو ایی تحت عنوان هدیه سالگرد وصلت برای همسر خویش تنظیم کند تا همسرتان سورپرایز شود . پس تا انتهای این مقاله با یادمه همراه باشید .

کادوی سالگرد وصلت
در هر مناسبت دیگری شما می توانستید با دادن یک شاخه گل و یا این که یک شام منحصربه‌فرد دو نفره شم خویش را به سهیم زندگیان منتقل کند , البته سالگرد تزویج یک کدام از مهم‌ترین مناسبت های هر فردی در معاش اس میباشد که دوست داراست هر سال این روز را مختص خیس و رویایی خیس جشن و پایکوبی بگیرد . کادو روز زن یا کادو روز مادر تزویج پاره ای با بقیه کادو ها فرق داراست . خوبتر است در‌این روز یک کادو ارزنده برای همسر خویش تهیه و تنظیم کند و در کنار یک شام ویژه و یک شاخ گل کادو را به همسرتان نثار کند .
کادو خیره کننده سالگرد وصلت
ممکن است شما زمان یه خرده برای تهیه و تنظیم یک کادو اص و خیره کننده برای سالگرد ازدواجتان داشته باشید و ندانید که دقیقا کادو مطلوب سالگرد وصلت چه می‌باشد و نتوانید تشخیص دهید که شایسته ترین کادو سالگرد وصلت چه چیزی است و چه‌طور م یتوانید آن را تهیه و تنظیم کند . هیچ جای نگرانی نیست . به‌دنبال به شما دوستان عزیز هدایای مطلوب سالگرد تزویج را می‌گویم .

۲ - لامپ خواب محرمانه
هدیه سالگرد تزویج می بایست زیاد مختص خیس و متعدد خیس باشد و ولی فراوان عاشقانه . چنانچه شما جز اشخاصی میباشید که از لامپ خواب در اتاقتان به کارگیری میکنید به شما سفارش می‌کنم حتما از این داستان برای کادو دادن درطول روز سالگرد ازدواجتان استعمال کند . این لامپ خواب , به جور ایی پباده سازی و تاسیس شده است که شما می توایند یک عکس دو نفره خویش را در‌این لامپ خواب قراردهید و زمانی که در شب و در ظلمت لامپ خواب را روشن می‌کنید یک تصویر زیابی دو نفره از خویش و همسر خویش را در نمای بزرگ در اتاق خویش بازدید کند . برای خرید کاندوم به سایت مو تن رو مراجعه کنید.

3 - عروسک های دیدنی
یک کادو فانتزی ولی با معنا نیز قادر است جز هدیه سالگرد وصلت باشد . به صورت نمونه شما می‌توانید از عروسک های مشابه به فرشته به کارگیری کند . فرشته هایی که علامت الهه عشق و علاقه می باشند شایسته ترین کادو سالگرد تزویج است . همینطور می‌توانید در کنار این مجسمه ها از مجسمه و عروسک هایی که مشابه فرشته می باشند ولی به فرشته شغل ها پر اسم و رسم می باشند هم تهیه و تنظیم کند .



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

 

شامپو استم سل در تیم شامپوهای تقویت کننده و ضد ریزش گیسو قرار گرفته است . باکیفیت و قیمت ارزان آن , این شامپو را به محبوبیت رسانده است . اشخاص متعددی این شامپو را می‌شناسند و هر شخص با خرید یک توشه و استعمال از آن , نتوانسته شامپویی خوبتر از آن را جایگزین نماید .
 
خرید از اینترنت شامپو استم سل
 
بها شامپو ضد ریزش استم سل stem cell
این شامپو علیرغم بها دوچندان قابل قبولی که دارااست , چه برای موهای دکلره و رنگ شده و چه موهای سوای رنگ , مزایای بخش اعظمی را به شما ارائه خواهد اعطا کرد . استعمال از شامپو استم سل بعداز مدتی لطافت و درخشندگی موهای شما‌را ارتقاء داده و برای استعمال بعد از کراتینه , دکلره یا این که رنگ گیسو فوق‌العاده مطلوب است . این شامپو چه بسا استمرار رنگ موی را هم ارتقا میدهد . بها شامپو استم سل Hair Loss Therapy در موی بدن رو دوچندان مطلوب بوده و در صورت خرید توصیه خویش را در کمترین زمان ممکن اخذ خواهید نمود .
 
خرید شامپو Stem Cell Hair Loss Therapy
در صورتی چار ریزش موی می‌باشید و به لطافت و شادابی موهای خویش اهمیت متعددی می‌دهید , خوب تر است حتما از یک شامپوی مطلوب به کارگیری نمائید . شامپو ضد ریزش استم سل فاقد سولفات و پارابن بوده و با مهار آنزیم 5 - آلفا - ردوکتاز به ویژه در آقایان , ریزش موها را تا حد محسوسی کاهش می دهد . با خرید شامپو استم سل به راحتی پیشنهاد خویش را اخذ نموده و مبلغ را درب خانه پرداخت فرمائید .
 
استم سل stem cell : محصولی معضل برانگیز
شامپوهای دوچندان کارکشته در بازار موجودند , البته پشت پرده این شامپوها را همگی نمی‌دانند . هر شامپو علاوه بر پاک کردن موها و پوست کف راز کمی نیز به تن شما زخم می رساند . تن ما از سلول‌هایی ساخته شده شده‌است , مثل چربی‌ها و پروتئین‌ها و نظایر آن , که شباهت متعددی با چربی‌هایی دارا هستند که از محیط تحت عنوان چرک الود و کثیفی روی موهای ما ‌می‌نشیند . هر شامپو زمانی به پاک کردن موهای ما می پردازد , کمی نیز از تن مارا تمیز می‌نماید . موهای ما با به کار گیری مداوم از شامپوها نازک‌تر و پوست ما حساس‌تر و آسیب‌پذیرتر می گردد . آیا راه‌حل این است که شامپو را کنار بگذاریم؟
 
این جواب نیکی بدین سؤال نیست . ما بایستی در‌پی شامپویی باشیم که دستکم زخم را به موها و پوست ما بزند . برای همین نیز موی بدن رو بین اشکال و اقسام شامپوهای مو جود در جمهوری اسلامی ایران , از جمله اهل ایران و فرنگی پژوهش ها زیاد گسترده‌ای را انجام بخشید تا دریابد کدام شامپو کم‌ترین تخریب را برای پوست به همراه دارااست . برای خرید شامپو استم سل Hair Loss Therapy میتوانید با مراجعه به مغازه اینترنتی موی بدن رو و ثبت توصیه خویش , آن را درب خانه یا این که محل کارتان تحویل بگیرید .
 
خرید شامپو استم سل , Hair Loss Therapy
 
سود این پژوهش ها دوچندان اعجاب‌آور بود , چون مارک خاصی از شامپوهای اهل ایران , با اسم استم سل , شامپوهایی ساخت نموده است که ده‌ها توشه از شامپو طفل کم‌تر پوست و گیسو را تخریب
 


:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro
شامپو منحصر موهای رنگ شده استم سل
Stem Cell Color Therapy Shampoo
 
شامپو استم‌سل موهای شما‌را در قبال اشعه UV به طور کامل نگهداری می‌نماید . این اشعه یا این که اشعه ماوراء بنفش خورشید رنگ موهارا با گاز از دربین میبرد و موهایی که فارغ از حافظ در قبال آفتاب قرار میگیرند , با گاز رنگ خویش را از دست میدهند . ولی شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل علاوه بر حفاظت از گیسو در برای اشعه UV , به موهایی که به باعث رنگ و دکلره مجروح است هم به نیکی آب‌رسانی مینماید و پوست راز و موهایی که کم آب شده‌اند را با عصاره‌های گیاهی زیاد موثر خویش تغیه می نماید . این را به یاد داشه باشید که موها پس از رنگ گشودن به وسیله اکسیدان , به طور کامل مستعد اخذ گونه های مواد رطوبت‌رسان و کراتینه میباشند و شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل تخت‌گاز قادر است اشکال مواد رطوبت‌رسان را به موهای شما برساند .
 
قیمت شامپو استم‌سل از عصاره‌های گیاهی دوچندان بی‌ضرر , به جای مواد شیمیایی , به کارگیری مینماید . عصاره‌های گیاهی که به‌تدریج می‌توان در بزرگ‌ترین برندهای شامپوهای فرنگی پیدا کرد .
 
بعضا از این عصاره‌های ارگانیک جان دار در‌این کالا عبارت‌اند از :
 
✓ روغن گل گاوزبان
 
✓ روغن گل مدام فصل بهار یا این که کالاندولا
 
✓ عصاره گیاه آلوئه‌ورا
 
✓ روغن‌های ارگانیک امگا 3 و امگا 6
 
✓ روغن آووکادو
 
✓ عصاره بابونه
 
✓ عصاره اپونتیا
 
✓ پروویتامین B5
 
✓ پروتئین هیدرولیزشده صیفیجات
 
شیوه به کارگیری :
 
بعد از گذشت 2 روز از رنگ آمیزی موهای خویش از شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل به کارگیری نمائید . در حین این دو روز در صورت نیاز یک ماسک گیسو منحصر موهای رنگ‌شده تنظیم نمایید و صرفا موها را با آن بشویید . به دلیل عدم خشونت و دوچندان کم‌زیانی شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل میتوانید هر روز از این کالا به کار گیری نمائید . در خزینه پس از مرطوب کردن موها کمی از شامپو را با آب ترکیب نمائید و به تمام موهای خویش بمالید . یک دقیقه شامپو را روی راز ماساژ دهید و آن‌گاه حدود 3 دقیقه موها را تحت کف شامپو نگه دارید و بعد از آن با آب ولرم رو به خنکی موها را آب بکشید .
 
تأثیر استعمال :
 
با به کار گیری از شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل رنگ موهای شما برای زمان زیاد طولانی‌تری واضح و قشنگ و براق باقی می ماند و با استعمال از این شامپو شما می توانید از رنگ حقیقی انجام‌شده بر روی موهای خویش دوران زیاد طولانی‌تری لذت ببرید این شامپو هیچ‌گونه دلایل جانبی برای پوست رمز و موهای شما ندارد و کم‌ترین جراحت را به موهای شما وارد میکند و ملایم‌ترین شامپوی جانور در بازار کشور ایران است .
 


:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

 

مواد زیان آور جانور در شامپوهاي معمولي سورفكتنت هاي آنيونيك سولفاته و سولفونه اتوكسيله میباشند . اين تركيبات عامل ها پاك كننده و كف زا میباشند , از روغن نارگيل مشتق مي شوند . سورفكتنت هاي سولفاته بخشی از مواد پاك كننده ارزان قيمت بوده و خاصيت كف زايي زيادي دارا‌هستند به همين دليل اين مواد مصرف گستردهاي در توليد پاك كننده هاي صنعتي مثل شويندههاي اتومبيل , كارواشها و همچنين مايع ظرفشويي و غيره دارا هستند . مضرات مصرف سورفكتنت هاي سولفاته در شامپوها بيشمار است .

سورفكتنت هاي سولفاته از طريق تشكيل پل شيميايي بين واحدهاي محلول در چربي و محلول در آب موجب تخريب ساختار شيميايي پروتئينها در سلول شده و سبب كاهش يا از بين رفتن خاصيت ترميم كنندگي سلولها مي شود . لذا سلول براي بازسازي آن انرژي زيادي نياز خواهد داشت . از ديگر عارضه ها جانبي تخريب ساختار پروتئينها مي توان به شكنندگي و وزشدگي موها , ‌التهاب در دید ها و پوست راز اشاره كرد . رخنه اين مواد به فوليكول گیسو و تغييرات پروتئيني آن , آسيب جدي به فوليكول يا پياز گیسو وارد كرده و موجب ريزش موی مي گردد .

پتانسيل اين مواد براي از بين بردن عملكرد سلولهاي ارائه كننده آنتي ژن اپيدرمي منجر افزايش احتمال به تومور ميشود زيرا مشکل در عملكرد سلولهاي ارائه كننده آنتي ژن براي جواب سيستم ايمني بي نهايت زیان آور است . اين سورفكتنت ها با رخنه به اپيتليوم پروتئينها را تخريب كرده و منجر افزايش احتمال ابتلا به سرطان مي گردد .

 

مقايسه مواد اوليه پايه ساخت شامپو هاي STEM CELL با ديگر شامپوها

 

تیم تخصصي شامپو STEM CELL پس از تحقيقات تئوريك دوچندان و شناسايي و حذف مواد اوليه زيان توشه و آسيب رسان كه در ساخت شامپوهاي امروزي بكار ميرود , براي اولين توشه در دنيا غالب به ارائه فرمولي مختص از شامپوهاي نسل سوم شامپو شده‌است .

 

در زمینه ی مواد اوليه آسيب رسان كه در پايه ساخت شامپوهاي امروزي بكار ميرود در نصیب پیشین توضيحات مختصري ارائه گرديد همچنين به تعدادي از مضرات آنان نيز اشاره گرديد . شامپو استم سل نويد بخش توليد شامپوهاي بي ضرروزیان , با كيفيت عالي است و براي افرادي كه به زيبايي و سلامتي خویش هم زمان اهميت ميدهند , فرموله شده‌است .

 

شامپوهاي تخصصي STEM CELL فاقد سورفكتنت هاي سولفاته , سورفكتنت هاي آنيونيك , و كاتيونيك , تركيبات پارابني و آمين ها و ديگر مواد آسيب رسان مي باشد . تكنولوژي و فرمول اختصاصی اين شامپوها بر مبناي مواد پاك كننده مشتق شده از مواد طبيعي بوده و از مواد شيميايي زيان آور در فرمول آن‌ها استعمال نشده است بنابراين پوست رمز در قبال هر مدل حساسيت , ‌التهاب و خارش حفظ مي شود . در نهايت اينكه سالم و كارايي فوليكول هاي گیسو نيز مراقبت شده و ريزش غير طبيعي موی متوقف خواهد شد .

https://mootanroo.com/products/brand/stem-cell-2268



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

کاندوم چیست؟

کاندوم وسیله‌‌ای برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری های آمیزشی است. این وسیله دارای پوشش کشسانی از جنس‌های مختلفی از جمله لاتکس، پلی اورتان و... است، همچنین کاربردهای این محصول امروزه تنها برای جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری نیست، زیرا در چند سال اخیر، انواع مختلفی از این محصول وارد بازار شده است.

خرید کاندوم از فروشگاه اینترنتی مو تن رو 

این روزها کاندوم در انواع مختلفی تولید و در دسترس خریداران قرار گرفته است. کاندوم تاخیری، کاندوم نازک، کاندوم تحریک کننده، کاندوم افزایش لذت جنسی، کاندوم خاردار و کاندوم ضد حساسیت از این جمله هستند.

برای خرید کاندوم باید به یک سری نکات توجه کنید تا محصولی متناسب با نیاز خود و شریک جنسی‌تان را انتخاب نموده و از یک رابطه جنسی پر شور و هیجان لذت ببرید.

خرید کاندوم از فروشگاه اینترنتی مو تن رو 

قیمت کاندوم معمولی

قیمت کاندوم معمولی طبیعتا ارزان بوده و هر چه ویژگی‌ها و مرغوبیت جنس و برند تولید کننده بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می‌یابد. کاندوم‌های کلاسیک و معمولی تنها برای حفاظت شما در برابر بیماری‌های مقاربتی و پیشگیری از بارداری ناخواسته مناسب بوده و اگر به دنبال ویژگی‌های بیشتری مانند روان کنندگی بیشتر، خارهای برجسته بیرونی، به تاخیر انداختن انزال، تحریک کنندگی و امثال آن هستید باید هزینه بیشتری بپردازید.

انواع کاندوم تاخیری با قیمت

کاندوم‌های تاخیری موجود در بازار معمولا در سه نوع هستند؛ کاندوم‌هایی با ماده موثر لیدوکائین، بنزوکائین و انواع فیزیکی که با تحت فشار قرار دادن یک رگ در قسمت جلویی آلت تناسلی مرد، از انزل زودهنگام جلوگیری می‌کند. اگر دچار انزال زودرس هستید توصیه می‌شود از این کاندوم‌ها استفاده کنید تا از رابطه خود لذت بیشتری ببرید.

قیمت کاندوم ساده و معمولی در داروخانه ، کاندوم برقی ، خرید کاندوم برقی ، قیمت کاندوم معمولی ، انواع کاندوم تاخیری با قیمت

قیمت کاندوم ساده و معمولی در داروخانه

معمولا در داروخانه‌ها کاندوم‌ و سایر محصولات بهداشت جنسی به گونه‌ای در ویترین قرار می‌گیرند تا به خوبی در معرض دید افراد باشند. اما اگر برای انتخاب کاندوم مناسب در داروخانه معذب هستید و یا فرصت کافی ندارید، بهترین روش این است که از یک فروشگاه اینترنتی کاندوم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در یک فروشگاه اینترنتی مانند مو تن رو شما به راحتی می‌توانید به صدها مدل کاندوم مختلف دسترسی داشته و بدون دغدغه و استرس گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. انواع کاندوم تاخیری، نازک، ضخیم، تاخیری، حاوی مواد روان کننده بیشتر، عروسکی، فانتزی و تحریک کننده بیشتر در این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شود که برای بهبود روابط خود می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

کاندوم برقی

به تازگی کاندوم‌های جدیدی به بازار عرضه شده‌اند که از یک حلقه ویبراتور اضافی بهره برده و به تحریک بیشتر زوجین کمک زیادی می‌کنند. دو کمپانی دورکس و گودلایف از جمله نخستین برندهایی هستند که این نوع از کاندوم‌ها را به بازار عرضه کرده‌اند.

برای استفاده کافیست این حلقه را پیش از اینکه آلت به حالت نعوظ کامل در آید، بر روی آلت نصب کنید. این حلقه با ایجاد لرزش‌های خفیف باعث تحریک بیشتر آلت آقایان شده و در نتیجه نعوظی طولانی و با کیفیت‌تری را شاهد خواهند بود.

خرید کاندوم برقی

برای خرید کاندوم برقی و حلقه ویبراتور می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه نموده و محصول مورد نظر خودتان را با بهترین قیمت خریداری کنید. خارهایی که بر روی این ویبراتور طراحی شده‌اند در هنگام دخول باعث تحریک هر چه بیشتر آلت تناسلی خانم‌ها شده و در نتیجه رابطه‌ای پر هیجان‌تری را تجربه خواهند نمود.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

گزینش کرم برای پوست های نرمال نسبت به گونه های دیگر پوست , دردسرهای کم تری داراست ; البته در صورتی در گزینش خویش اعتنا فرمائید می‌توانید محصولی باکیفیت خیس را بردارید و در سود پوستی خوب تر داشته باشید . اگر چه امروزه تنوع کرم های جان دار در بازار برای پوست های نرمال , زیاد مضاعف است ; ولی ما پیرو قصد معرفی محصولی مطمئن و اختصاصی را برای شما داریم . این مال , کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مطلوب پوست نرمال 75 میل اسم دارااست که در‌پی با خصوصیت های آن بیشتر آشنا می شویم . برای خرید کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مطلوب پوست نرمال 75 میل , می‌توانید به دکان اینترنتی موتن رو مراجعه‌کنید .


از آنجایی که پوست های چرب ترشح بیشتری دارا هستند , زودتر مستعد آلودگی و پرورش باکتری می‌باشند و بایستی طی روز حتماً یک تا چنددفعه پاک شوند . همینطور تجمع چربی و باکتری ها غالباً در پوست های چرب ساخت آکنه می نماید و از این جهت هم تمیز کاری روزمره درین پوست ها اهمیت پیدا می نماید . با خرید ژل شستشوی صورت مطلوب پوست های چرب و جوش دار پزشک ژیلا میتوانید از پیدایش چنین مشکلاتی پرهیز نمائید . کارایی اثر گذار این ژل شستشو دهنده , به دلیل رسوخ عمیق به لایه‌های پوست , سبب ساز می‌گردد بستر جوش‌های سرسیاه در صورت به دست‌کم رسد و با به کار گیری دوره‌ای از این جنس پاک بشود . ژل شستشوی صورت پزشک معالج ژیلا مطلوب پوست های چرب و جوش دار است . اثری از رد چربی باقی نمی‌ماند و پوست را کم آب نمیکند .

 

تونر الارو ( مطلوب پوست های چرب و مختلط )
تونر تمیز کننده پوست صورت و پیرایش گلیم بافت بالانسینگ الارو سوای نیاز به شستشو , هرگونه آلودگی و پیرایش روی صورت را منزه کرده , کامل کننده تمیز کنندگی فوم شوینده , تکمیل کننده معالجه آکنه و مبنا ی کرم های مرطوب کننده است . این تونر الارو علاوه بر منزه کنندگی عمقی منافذ و سلول های مرده مرحله پوست , موجب نرمی و لطافت پوست هم می شود . بعداز به کار گیری از این تونر رطوبت ارگانیک پوست مراقبت می شود٬ از کم آبی و کشیدگی دوری می نماید و بازدارنده چرب شدن پر سرعت پوست می شود .

کرم مرطوب کننده نیوا ( Nivea )
زیبایی و لطافت پوست برای بانوان دوچندان حیاتی است . خانم ها برای لطیف بودن صورت و تن و روشن و شاداب نگه داشتن آن به استعمال از کرم ها , ماسک ها , ژل ها , لوسیون , و چه بسا قرص های زیبایی روی میاورند . درین دربین , سفارش متخصص زیبایی موی بدن رو به شما کرم مرطوب کننده سافت تیوپی نیوا است که با هزینه ای منطقی قابل دسترس می‌باشد .

کرم مرطوب کننده نیوا فاقد چربی و مرطوب کننده ای توانمند برای پوستی قابل انعطاف و خوشگل است . در فرمولاسیون این کالا دربردارنده روغن جوجوبا , که پوست را تقویت می نماید و ویتامین E که از ساختار پوست نگهداری می نماید , میباشد .

روش استعمال از کرم نیوا ( Nivea )
پزشکان کارشناس پوست برای داشتن پوستی مرطوب و قابل انعطاف شایسته ترین زمان به کارگیری از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه پس از خزینه می دانند .

تاثیر استعمال از کرم قابل انعطاف کننده نیوا ( Nivea )
کرم مرطوب کننده نیوا فاقد چربی می‌باشد و مرطوب کننده ای توانا برای پوستی قابل انعطاف و خوشگل است . این جنس با فرمولاسیون بی همانند به‌سرعت جذب می شود تا پوستی شاداب , نو , قابل انعطاف و لطیف برای شما به جا بگذارد . سازش این کرم با پوست از حیث طبابت



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

 

زیبایی و لطافت پوست برای بانوان بسیار مهم است. خانم ها برای لطیف بودن صورت و بدن و شفاف و شاداب نگه داشتن آن به استفاده از کرم ها، ماسک ها، ژل ها، لوسیون، و حتی قرص های زیبایی روی می آورند. در این میان، پیشنهاد کارشناس زیبایی مو تن رو به شما کرم مرطوب کننده سافت تیوپی نیوا است که با هزینه ای منطقی قابل دسترس می باشد.

کرم مرطوب کننده سافت نیوا فاقد چربی و مرطوب کننده ای قوی برای پوستی نرم و زیبا است . در فرمولاسیون این محصول  حاوی روغن جوجوبا، که پوست را تقویت می کند و ویتامین E که از ساختار پوست محافظت می کند، می باشد.

نحوه استفاده از کرم نیوا (Nivea)

پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌دانند.

تاثیر استفاده از کرم نرم کننده نیوا (Nivea)

کرم مرطوب کننده نیوا فاقد چربی می باشد و مرطوب کننده ای قوی برای پوستی نرم و زیبا است. این محصول با فرمولاسیون بی همتا به سرعت جذب می شود تا پوستی شاداب، تازه، نرم و لطیف برای شما به جا بگذارد. سازگاری این کرم با پوست از نظر پزشکی تائید شده است.

توضیحاتی درباره کرم های مرطوب کننده

مرطوب کننده ها حاوی مواد معدنی و املاحی برای نگه داشتن و جلوگیری از آب از دست رفته ی پوست می باشد. پوست های چرب نیازی به استفاده از کرم های مرطوب کننده ندارند مگر در مواردی خاص که آب و هوای خاصی وجود داشته باشد.

پوست های خشک باید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند تا بتوانند زیبایی و لطافت پوست  خود را حفظ کنند و پوست های معمولی که نه خشک هستند و نه چرب باید از کرمی استفاده کنند که از میزان چربی کمتری برخوردار باشد. کرم مرطوب کننده نیوا برای هر نوع پوستی مناسب است. کرم مرطوب کننده نیوا خاصیت آبرسانی، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد.

مرطوب کننده ها به اشکال متفاوتی (لوسیون، کرم، پماد) در بازار وجود دارند که از نظر میزان چربی با یکدیگر متفاوت هستند.

خرید کرم مرطوب کننده نیوا

جهت خرید کرم مرطوب کننده نیوا می توانید از سایت اینترنتی مو تن رو محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. این محصول با تضمین اصالت کالا، کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسد.

 

https://mootanroo.com/nivea-soft-creme-200ml-2



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

تونر پاک کننده پوست صورت و آرایش فرش بالانسینگ الارو بدون نیاز به شستشو، هرگونه آلودگی و آرایش روی صورت را پاک کرده ، مکمل پاک کنندگی فوم شوینده، مکمل درمان آکنه و پایه ی کرم های مرطوب کننده است. این تونر علاوه بر پاک کنندگی عمقی منافذ و سلول های مرده سطح پوست، موجب نرمی و لطافت پوست نیز می شود. پس از استفاده از این تونر رطوبت طبیعی پوست حفظ می شود٬ از خشکی و کشیدگی جلوگیری می کند و مانع چرب شدن سریع پوست می گردد.

https://mootanroo.com/ellaro-refreshing-toner-for-oily-skin-type-200ml



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

از آنجایی که پوست های چرب ترشح بیشتری دارند، زودتر مستعد آلودگی و رشد باکتری هستند و باید در طول روز حتماً یک تا چند بار تمیز شوند. همچنین تجمع چربی و باکتری ها غالباً در پوست های چرب ایجاد آکنه می کند و از این جهت نیز نظافت روزانه در این پوست ها اهمیت پیدا می کند. با خرید ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا می‌توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. عملکرد موثر این ژل شستشو دهنده، به دلیل رسوخ عمیق به لایه‌های پوست، باعث می‌شود بستر جوش‌های سرسیاه در صورت به حداقل برسد و با استفاده دوره‌ای از این محصول از بین برود. ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا مناسب پوست های چرب و جوش دار است. اثری از رد چربی باقی نمی‌ماند و پوست را خشک نمی‌کند.

 

ویژگی‌های ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل


حاوی عصاره آلوئه‌ورا و برگ زیتون
پاک کننده ملایم پوست
کنترل جوش
متعادل کننده چربی پوست
مرطوب کننده پوست
آنتی باکتریال
ضد التهاب و التیام بخش
حاوی عصاره های گیاهی

 

 

معرفی ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل


ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا با بهره گیری از عصاره های گیاهی و ترکیبات آنتی باکتریال و ضد التهاب، پاک کننده مناسبی برای پوست های چرب و آکنه ای می باشد. ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا حاوی شوينده های ملايم که ضمن قدرت شويندگی مناسب ، برای چشم و پوست تحريک زا نمی باشند. این ژل علاوه بر پاک کردن صورت و باز کردن منافذ پوست، اثرات مرطوب کننده و التیام بخش نیز دارد و از خشکی پوست پس از نظافت جلوگیری می نماید.

 

 

خرید اینترنتی ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل


اگر در خرید بین چندین محصول گیج شده‌اید و یا نمی‌توانید محصول مورد نظر خود را در مغازه و یا پاساژها پیدا کنید، یک پیشنهاد خوب برای شما خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. فروشگاهل اینترنتی مو تن رو نیز یک فروشگاه در زمینه تخصصی لوازم آرایشی بهداشتی است و هدف مو تن رو ارائه بهترین خدمات در زمینه عرضه لوازم آرایشی بهداشتی است. برای خرید محصولات خود مثل ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل ، می‌توانید در بخش توضیحات و مشخصات فنی سایت مو تن رو، تمامی اطلاعات ارائه شده را به دقت مطالعه فرمایید تا در انتخاب بهترین محصول دچار اشتباه نشوید. با خرید از مو تن رو علاوه بر اطمینان از اورجینال بودن کالای خریداری شده، در وقت و هزینه خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.
معرفی دکتر ژیلا-Dr.Jila
شرکت آوندفر یکی از تولیدکنندگان قدیمی در کشور است که از سال 1358 مشغول به کار است و برندهای مختلفی از جمله محصولات دکتر ژیلا را تولید کی‌کند. برند دکتر ژیلا به تولید ضد آفتاب، مرطوب کننده ها و پاک کننده های پوست مشغول است.
استفاده از کرم ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا برای افراد با پوست چرب و دارای جوش . آکنه مناسب است.
نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل
صبح و/یا عصر مقداری از ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا را بر روی نوک انگشتان بریزید و بر روی پوست ماساژ دهید وپس از 2 الی 3 دقیقه با آب به خوبی بشویید.

https://mootanroo.com/dr-jilla-gel-wash-for-oily-and-acne-skins-150ml



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

 انتخاب کرم برای پوست های نرمال نسبت به انواع دیگر پوست، دردسرهای کم تری دارد؛ اما اگر در انتخاب خود دقت کنید می توانید محصولی با کیفیت تر را بردارید و در نتیجه پوستی بهتر داشته باشید. اگرچه امروزه تنوع کرم های موجود در بازار برای پوست های نرمال، بسیار زیاد است؛ اما ما در ادامه قصد معرفی محصولی مطمئن و منحصر به فرد را برای شما داریم. این محصول، کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل نام دارد که در ادامه با ویژگی های آن بیش تر آشنا می شویم. برای خرید کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل، می توانید به فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه نمایید.

خرید کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل

کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل، حاوی عصاره توت وحشی است و به همین دلیل می تواند برای انواع پوست، که شامل پوست های نرمال نیز می شود بهترین انتخاب باشد. توت وحشی خواص بسیاری برای پوست و مو دارد که مورد تایید جامعه پزشکی قرار گرفته است.

ویژگی های کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل

مبارزه با اگزما

حفظ سلامتی و شادابی پوست

فرمول سبک

جذب عالی

رساندن مواد مغذی به پوست

کاهش تاثیرات منفی آلودگی هوا

معرفی کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل

کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل، به دلیل داشتن عصاره توت وحشی می تواند به پوست شما در داشتن زیبایی و شادابی بیش تر کمک بسیاری نماید. به صورت کلی همه توت ها دارای آنتی اکسیدان های بسیاری هستند که برای پوست و مو مفید است. توت وحشی نیز از جمله این موارد است که می تواند تاثیر بسیاری بر روی پوست تان بگذارد. اگر به دنبال محصولی هستید که از پوست شما در برابر آلودگی ها و دیگر عوامل محیطی، محافظت کند این محصول پیشنهاد ما به شما است. علاوه بر این، کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل به دلیل داشتن فرمول منحصر  به فرد می تواند تاثیر گذاری عمیقی بر روی پوست شما بگذارد.  اگر می خواهید پوست تان همیشه جوان بماند از محصولاتی استفاده کنید که حاوی عصاره توت وحشی هستند. برخی افراد به بیماری های پوستی مختلفی هم چون اگزما دچار هستند که به این افراد نیز توصیه می کنیم از این محصول استفاده نمایند.

تاثیر استفاده از کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل

با استفاده از این کرم می توانید لک های پوستی خود را کمی کم رنگ تر کرده و هم چنین پوستی روشن تر داشته باشید. اگر به دنبال محصولی هستید که کوچک ترین چربی نداشته باشد، کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت وحشی مناسب پوست نرمال 75 میل را به شما پیشنهاد می کنیم. برای تغذیه و کمک به بازسازی و جوان تر ماندن پوست تان نیز این کرم می تواند فوق العاده باشد.

 

https://mootanroo.com/come%27on-moisturizinig-cream-with-passionberry-for-normal-skins-75ml



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()