نوشته شده توسط : motanro

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر ساماندهی شرکت های توزیع لوازم آرایشی وبهداشتی تأکید کرد وگفت: نیاز است در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور به این موضوع پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، دکتر قباد محمدی در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور اظهار داشت: ضروری است در خصوص منشاء تهیه مواد آرایشی و بهداشتی و نیز نحوه نگهداری آن ها در انبار های شرکت های پخش نظارت لازم صورت گیرد تا از بروز مخاطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات این حوزه فعالیت شرکت های توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی و نیز برخی دیگر از کالا های سلامت محور به صورت هرمی است که بسیاری از کالا های عرضه شده توسط این گروه ها قاچاق و یا غیرمجاز است که لازم است در این خصوص راهکار های مناسبی درنظر گرفته شود.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: باتوجه به اختصاص ارز دولتی به برخی از دارو های وارداتی و اختلاف قیمتی که از این بابت بوجود آمده است اقدام به قاچاق معکوس دارو یعنی خروج دارو از کشور بیشتر دیده می شود و برخی از دارو های خاص متاسفانه از شبکه رسمی توزیع خارج شده و به کشور مجاور قاچاق می شود.
دکترمحمدی خاطرنشان کرد:اخیراً مدیریت نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل این معاونت با تمرکز بیشتری به بحث قاچاق معکوس دارو می پردازد که این مورد هم جای بحث، تعامل و همکاری بیشتری دارد.

محصولات فریمن ، محصولات میبلین ، محصولات کامان ، محصولات الارو



:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستفروشی لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات کشاورزی و دامی در این استان به یک معضل تبدیل شده است.

احد جمالی پیش از ظهر امروز در نشست کمیسیون بیوتروریسم کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پرداختن به مسئله بیوتروریسم و اقدامات مقابله‌ای با آن برای هوشیاری و آمادگی بیشتر در این خصوص است.

وی با اشاره به اینکه نقش سازمان پدافند غیرعامل در شناسایی و مقابله با مسئله بیوتروریسم موثر است، افزود: این مسئله در امنیت و سلامت مردم و جامعه و بازدارندگی خطرات حائز اهمیت است.

جمالی خاطرنشان کرد: مسئله بیوتروریسم هر چند در اغلب موارد در حد گمانه‌زنی بوده اما به عنوان یک هشدار باید در هر صورت آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بررسی سه موضوع قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی، غیراستاندارد و غیربهداشتی این کالاها و مسئله محصولات کشاورزی و محصولات دامی و لبنی از نگاه بیوتروریسم ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به موضوع کنترل و جلوگیری از ورود قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی و مدیریت توزیع آنها تاکید کرد و گفت: بارکد دلیلی برای صددرصد استاندارد بودن کالاهای آرایشی و بهداشتی نیست و باید دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد به طور مکرر در آزمایشگاه تست‌های لازم را انجام دهند.

جمالی فرهنگ‌سازی در خصوص کمتر مصرف این کالاها به دلیل خطرات احتمالی آنها را لازم دانست و افزود: از توزیع این کالاها با تداخل صنوف و یا از طریق دستفروشان  به شدت جلوگیری شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نظارت دقیق و جدی بر استفاده از انواع سموم و کودهای شیمیایی در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی و اداره استاندارد در این رابطه دقت نظر کافی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد وجود آزمایشگاه مرجع در این خصوص را لازم دانست و ادامه داد: استانداری برای هرگونه همکاری آمادگی لازم را دارد.
مطالب بیشتر : 
محصولات فریمن ، محصولات میبلین ، محصولات الارو ، محصولات ایپک، محصولات کامان



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

رنگ‌ها علاوه بر تحریک کردن چشم‌ها می‌توانند تمام حواس شما را بیدار کنند. هر کدام از رنگ‌های رنگین کمان، قابلیت برانگیختن یکی از احساسات شما را دارد. بعضی از رنگ‌ها می‌توانند حال شما را بهتر و انرژی شما را بیشتر کنند، به شرطی که از آن‌ها صحیح استفاده کنید! سال‌هاست که روانشناسان روی رابطه قوی رنگ‌ها و احساسات تحقیق می‌کنند.

برای مثال برخی از تحقیقات به رنگ دیوارهای محیط کار پرداخته‌اند قیمت محصولات کامان که می‌تواند روی خوب کار کردن یا نکردن کارمندان تاثیر بگذارد. یا نتیجه‌ی برخی تحقیقات نشان داده رنگ قرمز می‌تواند مردم را تشویق کند تا سریع‌تر حرکت کنند.

تمام این شواهد گواه بر این هستند که رنگ‌ها مشخصا می‌توانند در روحیه تاثیر بگذارند. این تاثیر با خانم‌ها به شکل ویژه‌ای مرتبط است. مثلا ما قبل از بیرون رفتن از خانه با استفاده از رنگ لوازم آرایش از انرژی رنگ‌‌ها بهره‌مند می‌شویم. حتی ناخن‌های قیمت محصولات فریمن دست و پا که شاید در طول روز بارها ببینیم را با استفاده از لاک رنگ می‌کنیم. همان‌طور که برای موها و لباس‌هایمان رنگ‌های متنوع انتخاب می‌کنیم.

لوازم آرایش لورال

منظور ما دقیقا این است که شاید رنگ‌هایی که هر روز در آرایش و زیبایی خود استفاده می‌کنید بتوانند کمک کنند از نظر روحی حال بهتری داشته باشید. شاید قیمت محصولات ایپک  تغییر در ظاهرتان، در حوصله و مزاج شما تاثیر بگذارد تا میزان انرژی و رضایت را بالا ببرد. سعی کنید رنگ مناسب خود را انتخاب کنید؛ خصوصا رنگ لوازم آرایش که می‌تواند نقش بسیار موثری در تغییر روحیه داشته باشد.

برای آرام شدن

رنگ های آرامش بخش

استرس دارید؟ قبل از بیرون رفتن خط چشم سفید را با کمی رنگ آبی ترکیب و پشت چشمان‌ خود امتحان کنید. در تحقیق وسیعی که اخیرا در آلمان انجام شده، رنگ‌های سفید، سبز و آبی روشن، عرضه کننده آرامش شناخته شدند. برعکس رنگ‌های قرمز و سیاه که با این جنس آرامش در تضاد هستند، پس روزهایی که به آرامش و خلوت احتیاج دارید، از آن‌ها دوری کنید.محصولات الارو  به نظر می‌رسد شگرد استفاده از این رنگ‌ها اخیرا بسیار هم داغ شده است؛ بسیاری از سالن‌های آرایشی با سایه‌چشم و لاک‌های آبی و سبز پاستلی پر شده‌اند. رنگ آبی، استخر و دریا زیر روزهای آفتابی تابستان را در یاد زنده می‌کند.

 

برای انرژی گرفتن

رنگ های گرم

رنگی که بیش از همه با انرژی و حرکات سریع مرتبط است چیزی جز رنگ قرمز، نارنجی و زرد نمی‌تواند باشد. پس اگر احتیاج دارید که چیزی شما را سرحال بیاورد و مثل قبل‌ دوباره با انرژی شوید به سراغ رژ لب قرمز و قرمز نارنجی، یا رنگ مو و لاک قرمز بروید. در کنار قرمزهای مختلف می‌توانید از سرمه‌ای، یاسی، قیمت محصولات نیوآ قهوه‌ای و خاکستری در آرایش صورت و موی خود استفاده کنید تا به یک ترکیب رنگی با هارمونی بالا برسید. این رنگ‌ها رنگ‌های کم جان طبیعت هستند و با قرار گرفتن در کنار رنگ زنده‌ای مثل قرمز، بیشتری بر آن تاکید می‌کنند تا این که خودشان توجه جلب کنند.

 

برای متمرکز شدن

افزایش تمرکز

اگر می‌خواهید تمرکز پیدا کنید و بتوانید بر احساسات و افکارتان تسلط بیشتری داشته باشید، می‌توانید روی سفید مایل به شیری،آبی، سبزآبی و تن‌های خاکستری‌ حساب کنید. سایه چشم با ترکیب دو یا چندتا از این‌ رنگ‌ها می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید محصولات بورژوا  محل کار باشد و هم بر روی شما و هم روی هر کسی که شما را نگاه کند تاثیر خیلی خوبی بگذارد. از رنگ‌های نارنجی، صورتی در این مواقع استفاده نکنید چرا که تحقیقات نشان داده است که این رنگ‌ها بیشتر حواس را پرت می‌کنند. در عوض می‌توانید در کنار آن‌ها از خانواده بنفش‌ها استفاده کنید.

برای الهام گرفتن

افزایش خلاقیت

اگر به دنبال الهام گرفتن و تشویق شدن برای کاری هستید کمی نارنجی، قرمز، بنفش و هاله‌هایی از زرد را امتحان کنید. حتی توجه به این که چطور و با چه ترکیبی از این رنگ‌ها استفاده کنید می‌تواند شما را خلاق‌تر کند. می‌توانید فقط از هاله‌های یک یا  محصولات میبلین دو رنگ از این رنگ‌ها استفاده کنید تا به یک ترکیب جدید و ظاهری خاص دست پیدا کنید؛ مثلا طلائی روشن را با ردی از بنفش در کنار هم قرار دهید. یا می‌توانید با لاک زدن ناخن‌های دست‌تان سرگرم شوید؛ هر ناخن را با یکی از این رنگ‌ها لاک بزنید تا برای شما الهام بخش فکر تازه و جدیدی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

برخی افراد تصور می‌کنند خودشان بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند در مورد نوع آرایشی ,l محصولات فریمن  که بیشتر از هر روش دیگری به او می‌آید، تصمیم بگیرند و حاضر نیستند نظرات دیگران در مورد نحوه آرایش را بشنوند و یا به سراغ یادگیری بهتر مدل آرایش بروند. شاید این حقیقت تا حدی درست باشد چون هر فرد با توجه به شناخت دقیقی که از اجزای صورت و چهره خود دارد، می‌تواند تشخیص دهد چه مدل آرایشی بیشتری تناسب را با صورت و شخصیت او دارد. ولی برخی از اشتباهات رایج در مورد نوع آرایش می‌تواند همه زحمات شما را خراب کند و اجازه ندهد بهترین نتیجه را از آرایش صورت خود بگیرید.

رنگ اشتباه کرم پودر

بهترین کرم پودر

این مشکل بسیار رایج است و البته باید بدانید که راه حلش هم به بسیار ساده است. برای خرید کرم پودر مناسب رنگ پوستتان به سراغ کانتر مغازه و قسمتی که تستر لوازم آرایشی قرار دارند، بروید. کرم پودر یکی از محصولاتی است که حتماً قبل از خرید باید تست شود. رنگ پوست هر فرد دارای تناژ مختلف است و نوع آن هم با دیگری فرق می‌کند. این نکات در مورد محصولات مختلف کرم پودر هم صادق است. زمانی که تناژ پوست صورتتان را بشناسید، می‌توانید رنگی قیمت محصولات میبلین که به پوست صورتتان می‌خورد را راحت‌تر پیدا کنید. ساده‌ترین روش این است که کمی از کرم پودر را بر روی خط فک امتحان کنید. این رنگ باید در نور طبیعی چک شود، پس حتی می‌توانید به بیرون از فروشگاه بروید و صورت خود را درون آینه نگاه کنید. بهترین کرم پودر نوعی است که درست با رنگ پوستتان یکی باشد. شاید ترجیح دهید کمی برنزه شوید و یا رنگی دیگر به پوست خود بدهید. باید بدانید این تفاوت رنگ با گردن و دست‌هایتان نشان می‌دهد که هیچ چیز طبیعی نیست.

استفاده از برس‌های قدیمی، آلوده و کثیف

برس آرایشی

برس‌های آرایشی هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی به راستی هر چند وقت یک‌بار آنها را تمیز می‌کنید و می‌شویید؟ آخرین باری که یک ست برس آرایشی نو خریدید، چه زمان بوده است؟ خرید محصولات بورژوا  برس‌های آلوده و قدیمی حاوی باکتری‌هایی هستند که می‌توانند  در حین استفاده این آلودگی را به شما منتقل کنند و باعث التهاب، قرمزی و ایجاد آکنه و جوش روی پوست صورت شوند. برس های آرایشی را با آب و صابون بشویید و اگر حوصله یا زمان کافی ندارید، برس های جدیدی تهیه کنید.

استفاده از برنز کننده‌های براق

زمانی که از پودرهای برنز کننده براق و درخشان استفاده می‌کنید، ظاهر شما غیرطبیعی، تیره و به هم ریخته به نظر می‌رسد. از محصولات آرایشی با فرمولاسیون مات استفاده کنید تا پوست صورتتان را گرم‌تر کنند و ظاهری طبیعی به صورت شما ببخشند.

هماهنگ نبودن رنگ خط لب و رژ لب

رژ لب

شاید شما هم تصور کنید که استفاده از خط لب خصوصاً زمانی که تفاوت رنگ مشهودی با رژ لب داشته باشند، از مد افتاده است و یادآور دهه شصت خواهد بود، باید بدانید که به غیر از خط لب تیره که حقیقتاً بسیار قدیمی شده است، اگر خط لب را به درستی و با انتخاب رنگ صحیحی انجام دهید، محصولات نیوآ می‌تواند حجم لب را بهتر و برجسته‌تر نشان دهد و از پخش شدن احتمالی رژ لب خارج از خطوط اصلی لب نیز جلوگیری کند. برای این ترفند باید به دنبال مدادی باشید که با رنگ رژ لبتان ست باشد و تنالیته رنگی یکسانی داشته باشند. حال می‌توانید خط لب را دور تا دور خطوط لب با دقت بکشید تا علاوه بر آنکه رژلبتان را طبیعی‌تر جلوه دهد، باعث ماندگاری بیشتر آن نیز شود.

استفاده بیش از حد از پودر یا پنکک

خرید پنکیک

با توجه به گفته‌های افراد متخصص در زمینه آرایش و زیبایی، اگر از پنکک و دیگر پودرهای آرایشی بیش از میزان مجاز استفاده کنید، موجب به وجود آمدن خطوط و رگه‌هایی روی پوست می‌گردد که باعث بالا رفتن سن می‌شود. تصور نکنید که با داشتن پوست خرید محصولات الارو  چرب مجاز به استفاده نامحدود از پودرهای صورت برای از بین بردن چربی صورت هستید. بلکه باید با استفاده از روش‌های مراقبتی پوست از چربی اضافی جلوگیری کنید. زمانی که پودر و پنکک‌ها را روی قسمت‌های براق صورت به کار می‌برید، باعث می‌شود آرایشتان سنگین و غلیظ‌تر به نظر برسد و حالتی تیره به صورت می‌دهد. می‌توانید از محصولات ورقه‌ای مخصوص پوست چرب استفاده کنید تا چربی و براق بودن اضافی صورت را بگیرید و آرایشتان را تازه‌تر کنید.

ابروهای پر شده با آرایش

خرید مداد ابرو

ابروهای زیبا با فرم درست می‌تواند ویژگی‌های صورت شما را برجسته‌تر کند، چشم‌ها را بازتر نشان دهد و چهره‌تان را هم جوان‌تر کند. زمانی که سعی می‌کنید با استفاده از سایه یا مداد ابرو، فرم اصلی ابروها را تغییر دهید و آنها را تیره‌تر کنید، آرایش صورت غلیظ‌تر می‌شود. برای اینکه بتوانید تنها فضاهای خالی ابرو را پر کنید و ظاهری طبیعی به آنها ببخشید، قیمت محصولات ایپک  از مداد و سایه‌های نرم و سبک‌تر استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از برس تمیز و شسته شده ریمل پودرهای اضافی را از روی ابرو پاک کنید و سایه‌ها را به خوبی ترکیب کنید. بعد از آنکه فرم مورد نظرتان به دست آمد، از ژل ابرو برای ثابت ماندن آن استفاده کنید.

استفاده زیاد از کانسیلر برای زیر چشم

خرید کانسیلر

بسیاری از خانم‌ها به صورت روزانه از کانسیلر استفاده می‌کنند ولی این به آن معنا نیست که کار روزمره‌تان درست است. اغلب افراد از کانسیلر برای پوشاندن سیاهی‌های زیر چشم استفاده می‌کنند و به همین دلیل رنگ روشن‌تر را انتخاب می‌کنند. ولی واقعیت این است که این رنگ و مدل استفاده از کانسیلر آرایش را سنگین می‌کنند و حتی می‌توانند باعث ایجاد رگه و محصولات کامان  نمایان شدن چروک بیشتر گردد. به گفته متخصصین کانسیلر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوستتان باشد تا اثر روشن‌کنندگی مطلوبی بر جای بگذارد. کانسیلر را با انگشت حلقه زیر چشم بزنید با این روش راحت‌تر پخش می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر به چهره‌تان می‌دهد.

استفاده نکردن از پرایمر سایه چشم

پرایمر چیست

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که بعد از استفاده از سایه چشم مشاهده کنید به صورت تکه روی پلکتان باقی مانده یا ریخته است؟ این مشکلات به دلیل استفاده نکردن از پرایمر پلک و مالیدن مستقیم سایه پشم روی پلک است. این کار باعث می‌شود سایه به خوبی پخش نشود و رگه‌هایی باقی می‌گذارد که هدف اصلی آرایش را از بین می‌برد. بهتر است پلک را از خط مژه تا خط ابروها با پرایمر سایه پوشش دهید. این کار باعث می‌شود سایه برای مدت طولانی‌تری روی پلک باقی بماند. زمانی که سایه را روی پلک می‌مالید، آن را به خوبی محو کنید و با رنگ‌هایی که مد نظر دارید ترکیب کنید. بهتر است از براش مخصوص سایه که دارای مو است و نه پد اسفنجی استفاده کنید. تا ظاهری طبیعی‌تر به چشمان خود ببخشید.

هایلایت کردن بیش از حد اجزای صورت

هایلایتر

برای اینکه بتوانید اجزای صورت خود را برجسته‌تر و زیباتر نمایان کنید، اغلب از محصولاتی به نام هایلایتر یا روشن‌کننده‌ها استفاده می‌کنید. این محصولات در بسیاری از مواقع براق هستند. درخشیدن پوست زیبا است ولی زمانی که این درخشندگی بیش از اندازه شود، ظاهری غیرطبیعی و نازیبا به شما می‌دهد. برای اینکه نتیجه بهتری باقی بماند، از هایلایترهای طبیعی استفاده کنید که تناژ نقره‌ای یا اکلیل‌های زیاد نداشته باشد. با استفاده از برس بادبزنی آنها را روی خطوط گونه، گوشه داخلی چشم و در امتداد خط بینی به کار ببرید.

استفاده از کانتور صورت با رنگ بسیار تیره

کانتورینگ

در کنار استفاده از هایلایترها، محصولاتی به نام کانتور استفاده می‌شوند که رنگ تیره‌تری از پوست دارند و به نوعی تکمیل‌کننده یکدیگر هستند. اگر کانتور را به درستی استفاده کنید، برجستگی بیشتری به اجزای صورت می‌بخشد ولی اگر آن را به اشتباه انتخاب کنید، چهره‌ای غیرطبیعی باقی می‌گذارد. در مورد انتخاب کانتور باید رنگی را انتخاب کنید که دو درجه از پوست صورتتان تیره‌تر باشد و باید آن را به خوبی روی صورت محو کنید تا به صورت خطی به چشم نیاید



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

زمانی که از کرم پودر برای پوشانندگی بهتر پوست استفاده می‌کنید، هدف این است که اگر لکه‌ای روی پوست وجود داشته باشد پوشانده شود و پوستی یکدست و هماهنگ با نوع آرایش باقی بماند. استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوست شما بهتر از آنچه است، نشان داده شود و خرید محصولات کامان بهتری به رخسار شما ببخشد. کرم پودر به عنوان پس زمینه آرایش و پایه‌ای برای شروع مراحل بعدی شناخته می‌شود. به همین دلیل است که استفاده صحیح از آن با ابزار و تکنیک درست، می‌تواند پوستی یکدست برای کلیت آرایش شما ایجاد کند.

پوست خشک

 

برای پوست خشک

به دلیل اینکه پوست خشک با توجه به پوسته پوسته شدن احتمال زیادی دارد که ناصاف به نظر برسد، اگر برای پخش کردن از کرم پودر یا کانسیلر از انگشتان دستتان استفاده کنید ممکن است قسمت‌های خشک یا بافت‌های ناهموار پوست به صورت لکه لکه باقی بماند. در این حالت است که جذب خرید محصولات ایپک برای پوست سخت‌تر می‌شود و به همین دلیل ممکن است ظاهری غیرطبیعی به پوست بدهد. به جای اینکه فقط بخواهید کرم پودر را روی پوست صورت بمالید، بعد از آنکه با استفاده از نرم کننده به خوبی پوست را رطوبت رسانی کردید، با استفاده از اسفنج آرایشی یا برس مخصوص کرم پودر، آن را روی صورت پخش کنید. برای اینکه بهترین پوشش از کرم پودر روی صورت باقی بماند، اسفنج مخصوص کرم پودر را قبل از استفاده مرطوب کنید و آب اضافی‌اش را بگیرید. اولین قدمی که برای آرایش طبیعی صورت برمی‌دارید، مراقبت پوستی صحیح و مداوم است.

پوست چرب

برای پوست چرب

بعد از آنکه کرم پودر خوب برای پوست چرب را پیدا کردید، نحوه استفاده از کرم پودر روی پوست هم اهمیت زیادی دارد. برای اینکه پوست صورت به دلیل چرب بودن براق و درخشان به نظر نرسد، بهتر است کرم پودر را با کمک برس به شکل نقطه‌ای و دایره‌وار روی صورت اضافه کنید. این نکته باعث می‌شود پوشش کرم پودر مات شود. فشار زیادی برای پخش کردن به پوست وارد نکنید، چون می‌تواند باعث ایجاد شدن رگه و خطوط روی پوست شود. خرید محصولات الارو در قسمت‌هایی از صورت که چربی بیشتری وجود دارد، از پودرهای آرایش روی کرم پودر استفاده کنید تا براق بودن پوست را از بین ببرد و از ماسیدن کرم پودر در طول روز هم جلوگیری کند. پودری که مد نظر است باید سبک باشد تا بتواند چربی اضافه پوست را نسبت به پودرهای فشرده و پنکک‌ها بهتر جذب کند.

پوست مبتلا به آکنه و جوش

با وجود قرمزی، التهاب و ناصافی پوست‌های دارای جوش، حساسیت آنها باعث می‌شود که توجه بیشتری را به خود جلب کنند. برای اینکه بتوانید به طرز جادویی برآمدگی و قرمزی جوش‌هانواع بای خود را بپوشانید، باید از کانسیلرهای دارای پوشش خرید محصولات نیوآ قوی و کامل در نقاط مورد نظر استفاده کنید. برای این منظور از انگشتان خود استفاده کنید تا درست به هدف بزنید! همچنین گرمای دست باعث گرم شدن کرم پودر و کانسیلر می‌شود و آن را سریع‌تر جذب پوست می‌کند. قبل از زدن کرم پودر روی پوست دستان خود را بشویید تا باکتری و میکروبی وارد منافذ پوست شما نشود.

پوست قرمز و ملتهب

برای پوست ملتهب

زمانی که می‌خواهید کل پوست صورت خود را به خوبی کاور کنید، از برس کرم پودری استفاده کنید که حجیم باشد و در قسمت بالایی خود خرید محصولات بورژوا  سطحی صاف داشته باشد. این برس‌ها به نام برس کابوکی سرتخت هم شناخته می‌شوند. این برس حجیم مقدار کمی از کرم پودر را به موهای خود جذب می‌کنند و باعث می‌شوند مقدار بیشتری از کرم پودر به پوستتان برسد. مقداری از کرم پودر را روی پشت دستان خود بریزد، برس را بردارید و فقط کافی است سر آن را روی کرم پودر بزنید. برس را به شکل دایره‌ای روی پوست صورت حرکت دهید. نکته استفاده صحیح این است که برس را روی پوست بکشید. این روش باعث می‌شود کرم پودر دقیقاً روی منافذ پوست قرار بگیرد و پوششی کامل، یکدست و طبیعی باقی گذارد.

پوست با منافذ بزرگ و باز

منافذ باز پوست

برای استفاده از کرم پودر در این نوع پوست از برس‌های حجیم با سر گرد استفاده کنید. این براش باعث پخش شدن یکدست و ملایم کرم پودر می‌شود و باعث می‌شود درون منافذ خرید محصولات میبلین باز ته‌نشین نشوند. موهای بلند و نرم این برس باعث می‌شود مقدار اضافه مواد آرایشی هم از روی پوست پاک شود و خطوط و رگه‌های کرم پودر روی پوست باقی نمی‌ماند. برس را در حرکات دایره‌ای روی پوست صورت بکشید تا سطحی صاف و یکدست ایجاد شود.

پوست معمولی

در پوست معمولی برای اینکه پوشش طبیعی داشته باشید، از برس کرم پودر تخت استفاده کنید. این برس سطحی پهن‌تر دارد و باعث می‌شود کرم پودر بدون اینکه هدر برود، خرید محصولات فریمن به راحتی روی صورت پخش شود. قبل از آنکه مناسب‌ترین روش استفاده از کرم پودر را بدانید، انتخاب بهترین کرم پودر با توجه به نوع پوست اهمیت بیشتری دارد.



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

هر خانمی از زیباتر شدن لذت می‌برد و دوست دارد همیشه بهترین ظاهر را داشته باشد. اما به چه قیمتی؟ حاضر هستید از هر گونه لوازم آرایشی استفاده کنید؟ اگر مراقب انتخاب لوازم آرایش نباشید و از خود محافظت نکنید، به جای اینکه باعث زیباتر شدن و بهتر شدن وضعیت ظاهری خود شده باشید، به بدن خود آسیب می‌زنید. شاید استفاده از هر وسیله آرایشی بتواند در کوتاه‌مدت ظاهری زیباتر به شما بدهد، ولی اگر مواد مضر در لوازم آرایش شما وجود داشته باشد، زیبایی شما بلندمدت نخواهد بود و بیشتر مضرات لوازم آرایش نسیب شما خواهد شد.

Image result for ‫آرایش‬‎

لوازم آرایشی که با استفاده از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند، باید از مصرف دور بمانند خصوصاً اگر حاوی یک یا چند ماده شیمیایی خطرناکی باشند که به نام دوجین کثیف یا dirty dozen معروف‌اند؛ در واقع این مواد شیمیایی از خطرناک‌ترین ترکیباتی هستند که در بسیاری از محصولات آرایشی پیدا می‌شوند. این محصولات شامل لوازم آرایشی، قیمت محصولات فریمن مربوط به مو، لوسیون، صابون، محصولات مربوط به ناخن، عطر و محصولات مراقبتی پوست هستند. مشکلی که با مصرف این محصولات خطرناک ایجاد می‌شود این است که سموم خطرناکی که در ترکیباتشان وجود دارد، وارد پوست بدن می‌شود. این محصولات در طول روز روی پوست شما قرار دارد و شما به آنها اجازه می‌دهید که به جریان خون نفوذ کند و باعث بروز مشکل شود. حتی محصولاتی مانند شامپو، رنگ مو، نرم‌کننده و صابون هم که شسته می‌شوند، هم در طول حمام داغ که منافذ پوست باز می‌شوند، به درون این منافذ نفوذ می‌کنند. پس اگر شما هم از محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنید، یک لحظه فکر کنید که اگر ترکیبات شیمیایی داشته باشند تا چه اندازه مواد خطرناک را وارد بدن خود کرده‌اید.


توجه به مواد استفاده شده در قیمت محصولات میبلین مختلف پوست و مو بسیار مهم است، حداقل در این صورت می‌توانید از مضرات لوازم آرایش که ممکن است شما را به مخاطره بیندازد، جلوگیری کنید. مطالعاتی که محققان آمریکایی انجام داده‌اند، نشان می‌دهد که حدود ۸۲ هزار ماده مختلف در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک هشتم این ترکیبات حاوی حشره‌کش‌ها، مواد شیمیایی صنعتی، اختلال دهنده هورمونی، سموم مؤثر بر دستگاه تولید مثل، مواد سرطان‌زا، پلاستیسایزرها (برای صافی پوست به کار می‌روند)، رقیق‌کننده‌ها و سورفاکتانت یا مواد فعال سطحی هستند. برخی از این مواد با سرطان، تولد نوزاد ناقص و نازایی در ارتباط هستند. این ۱۴ ماده سمی که دلیل بخش عمده مضرات لوازم آرایش هستند، در ۸۰ درصد محصولات کشور کانادا یافت شده است.

۱- فتالات
این ماده شیمیایی به عنوان ماده‌ای که سیستم غدد درون‌ریز را مختل می‌کند، شناخته شده است. این ماده معمولاً در رایحه‌های مصنوعی، مواد براق‌کننده و انواع لوازم آرایشی دیگر یافت می‌شود. عوامل خطرناک مرتبط با فتالات عبارت‌اند از بلوغ زودرس دختران، سرطان پستان در زنان مسن و تضعیف استروژن در سیستم‌های کشت سلولی.

Image result for ‫فتالات‬‎

۲- تری کلوسان
این ماده شیمیایی معمولاً در دئودورانت‌ها، صابون‌های ضد باکتری و خمیر دندان یافت می‌شود. هدفش این است که از کپک و قارچ جلوگیری کند. این ماده بر سیستم‌های هورمون بدن، به خصوص تیروئید که مسئول تنظیم متابولیسم بدن است، تأثیر می‌گذارد. این ماده شیمیایی همچنین می‌تواند رشد طبیعی سینه‌ها را متوقف کند.

۳- ۱٫۴-دی‌اکسان
این ماده به نام پلی اتیلن گلیکول هم شناخته می‌شود. این ماده به سختی در برچسب‌های لوازم آرایشی یافت می‌شود، اما در واقع در بسیاری از آنها وجود دارد. این ماده از نفت مشتق می‌شود و در محصولاتی مانند قیمت محصولات بورژوا شوینده حمام کودکان، شامپو، مواد شوینده بدن و سایر محصولاتی که کف تولید می‌کنند، استفاده می‌شود. این ماده توسط آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان (IARC) و برنامه ملی سم‌شناسی (NTP) به عنوان ماده سرطان‌زا شناخته شده است.

۴- پارابن
احتمالاً با این ماده آشنا هستید، به ویژه اگر از طرفداران قیمت محصولات نیوآ طبیعی باشید و به دوری از مضرات لوازم آرایش اهمیت بدهید. این ماده شیمیایی معمولاً در پماد، لوسیون، کرم و دئودورانت یافت می‌شود. پارابن به راحتی توسط پوست جذب می‌شوند و با تومور پستانی مرتبط است.

Image result for ‫پارابن‬‎

۵- اتیلن اکسید
در صنعت پزشکی، این ماده را برای استریل کردن تجهیزات جراحی استفاده می‌کنند. در صنعت تولید محصولات مراقبت شخصی، از اتیلن اکسید در محصولات شوینده بدن و شامپو به عنوان یک عامل کف کننده استفاده می‌شود. این ترکیب به عنوان ماده سرطان‌زا شناخته شده و با سرطان پستان مرتبط است.

۶- بوتیلیتد هیدروکسی نازول BHA و بوتیلیتد روزتیولین BHT
این مواد در لوازم آرایش و مرطوب کننده‌ها به عنوان نگهدارنده استفاده می‌شود. قیمت محصولات الارو احتمال می‌رود که این مواد می‌توانند باعث اختلال در سیستم غدد درون‌ریز و احتمالاً بروز سرطان شود. با این حال، اخیراً اثبات شده است که برای ماهی و دیگر انواع حیوانات مضر هستند.

۷- رنگ دهنده‌های قطران زغال سنگ
این ماده گاهی به عنوان CI یا ماده رنگ‌زای اسید قرمز و پارا فنیلین دی آمین نیز ذکر شده است. این ماده در لوازم آرایشی استفاده می‌گردد و می‌تواند توسط فلزات سنگین باعث مسمومیت مغز شود. نام‌های دیگر این ماده سمی عبارت‌اند از شماره ۱، آبی ۱، ایندیگو کرمین و FD&C Blue.

Image result for ‫قطران زغال سنگ‬‎

8- اتانول آمین‌‌ها DEA/MEA/TEA
ترکیبات مربوط به DEA به عنوان ماده سرطان‌زا شناخته می‌شوند. این مواد معمولاً در شامپو، مرطوب‌کننده و دیگر قیمت محصولات ایپک  کف کننده استفاده می‌شود. این ماده گاهی به فرمی واکنش نشان می‌دهد که نیتروزامین نامیده می‌شوند، این ترکیبات سرطان‌زا هستند.

۹- دی بوتیل فتالات
این ماده پلاستیسایزر است که معمولاً در قیمت محصولات کامان  ناخن استفاده می‌شود. اعتقاد بر این است که این ماده با اختلال در سیستم غدد درون‌ریز و آسیب سیستم تولید مثل مرتبط است.

۱۰- فرمالدهید
برخی از نگهدارنده‌های درون لوازم آرایشی به آهستگی فرمالدهید آزاد می‌کنند که با سرطان مرتبط است. آنچه لازم است در مورد استفاده از این ماده بر روی برچسب‌های محصولات آرایشی به دنبالش بگردید، تحت عنوان این نام‌ها خواهند بود: دی ام دی ام هیدانتوین، ایمیدازولیدینیل اوره، کوارترنیوم ۱۵ و متانامین.

Image result for ‫فرمالدهید‬‎

۱۱- مواد معطر
این مواد همچنین به عنوان رایحه و عطر هم شناخته شده که در انواع لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. حتی محصولاتی که به نام بی‌بو برچسب خورده‌اند هم ممکن است حاوی این ماده باشند. مواد معطر باعث افزایش آلرژی و آسم می‌شوند و با مشکلات عصبی و سرطان مرتبط هستند.

۱۲- مواد نفتی
این مواد اغلب در بالم لب، مرطوب‌کننده و رژلب استفاده می‌شود. این ماده به علت آلودگی به هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه‌ای باعث بروز سرطان می‌شود.


۱۳- سیلوکسان
هر آنچه که با سیلوکسان یا متیکون تمام می‌شود، سمی است. این ماده در صنعت لوازم آرایشی به عنوان رطوبت دهنده، صاف و نرم‌کننده استفاده می‌شود. این مواد اختلال دهنده غدد درون‌ریز هستند و باعث آسیب به سیستم تولید مثل می‌شوند.

Image result for ‫سیلوکسان‬‎

۱۴- سدیم لورت سولفات
رژلب قرمز

این ماده در لوازم آرایشی که حباب ایجاد می‌کنند مانند شامپو، محصولات حباب کننده و پاک‌کننده یافت می‌شوند. این ماده معمولاً توسط ۱،۴-دی اکسان آلوده شده است، ماده‌ای که با سرطان ارتباط دارد. نام دیگر این ماده برای تماشای سدیم لوریل سولفات و دیگر ترکیباتی است که با لورت تمام می‌شود.

فراموش نکنید که برچسب محصولات خریداری شده را بخوانید! آیا دوست دارید طبیعی باشید یا می‌خواهید زندگی به سبک سالم‌تری را تجربه کنید؟ پس باید بیشتر از مواد تشکیل‌دهنده محصولاتی که مصرف می‌کنید و روی بدن خود قرار می‌دهید، آگاه باشید. هر زمان که قصد دارید لوازم آرایشی جدید بخرید، برای دورری از مضرات لوازم آرایش یا محصولات بهداشتی این لیست را همراه خود داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : motanro

معرفی برند فریمن

برند Freeman در سال 1976 میلادی توسط خانواده Freeman در لس آنجلس، بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیای آمریکا بنیان‌گذاری شد. محصولات فریمن شامل بیش از 75 قلم محصول مختلف است و طیف محصولات فریمن آن شامل محصولات مراقبت از صورت (انواع ماسک صورت و اسکراب)، محصولات مراقبت از بدن، انواع شامپو، نرم‌کننده و ماسک مو، محصولات مراقبت از پا و برخی محصولات Anti-aging است که اکثر آنها توسط شرکت پیشگامان تندرستی دریا به صورت قانونی و به همراه لیبل تشخیص اصالت کالا وارد کشور می‌شود.

برند میبلین

زیبایی و طراوت واژه‌هایی که همواره مکمل یکدیگرند، پس اگر می‌خواهید سهم بیشتری از زیبایی داشته باشید به طراوت پوست خود توجه کنید، این توجه می‌تواند در بلندمدت با انتخاب یک رژیم غذایی مناسب رخ دهد و اگر زمان کافی برای این کار ندارید بهتر است تا کرم پودر مناسبی انتخاب کنید. محصولات میبلین که به شما کمک کند تا با زیرسازی درست بتوانید چهره‌ای بی‌عیب و نقص داشته باشید. در این راه باید به نکات ویژه‌ای توجه کنید، یکی از اولین نکات توجه به فصلی است که می‌خواهید در آن زیباتر باشید. مثلا در هوای گرم از کرم پودرهای مایع استفاده نکنید و در هوای سرد کرم پودرهای غلیظ‌تر مناسب‌ترند.

برند بورژوا 

کرم‌پودری که توسط کمپانی بورژوآ تولید شده با نام «Air Mat» شناخته شده است که ماندگاری آن تا 24 ساعت روی پوست شما ثابت خواهد ماند و از SPF برخوردار است. شرکت فرانسوی بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال 1987 آغاز کرده و اولین محصولات بورژوا را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است.

محصولات بهداشتی نیوا

نیوآ Nivea از کلمه niveus به معنای سفید چون برف گرفته شده است. محصولات این برند در بیش از 200 کشور جهان به فروش مى‌رسد. برند نیوآ حدود 130 سال است که در زمینه مراقبت از پوست محصولات متنوعی را تولید می‌کند. برند نیوآ با بیش از 50 موسسه در سرتاسر جهان همکاری دارد. این برند برای تولید محصولات نیوآ مناسب با پوست آسیایی‌ها در هامبورگ دفتری دایر کرده است که تحقیقات گسترده‌ای را برای انواع پوست و شرایط آب و هوایی این مناطق انجام می‌دهد.

موفقیت برند نیوآ با تولید یوسریت، ترکیب آب و روغن، آغاز شد. این امولسیون پایه ایده‌آل کرم‌های مراقبتی است. برگ برنده این شرکت در ارائه فرمول‌های خاص بهداشتی و رایحه اختصاصی ا‌ست که تا کنون هیچ شرکت دیگری نتوانسته به آن دست یابد. این موضوع سبب شده که نیوآ در طول یک قرن همچنان مشتری‌های جهانی خود را به وفاداری محصولات این شرکت ترغیب کند.

برند الارو 

مدل «Haute Protection» کرم ضدآفتاب برند «الارو» (Ellaro) سری «Foundation Effect» همان‌طور که از نامش پیداست دارای اثر کرم‌پودری است که می‌تواند هم از پوستتان در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کند و هم کاربردی مشابه کرم‌پودر و آرایشی داشته باشد. رنگ کرم الارو بژ روشن است که برای افرادی که پوستی روشن و حتی گندمی دارند مناسب خواهد بود. ماندگاری ضدآفتاب محصولات الارو  بالا است و این کرم فاقد پارابن و چربی است و استفاده از آن به افرادی که پوست‌های چرب و مستعد جوش دارند توصیه می‌شود.

معرفی برند ایپک(Ipek)

شرکت محصولات ایپک در سال 1981 به منظور تولید شامپو فعالیت خود را در ترکیه آغاز کرد و پس از اندک زمانی به رشد چشمگیر در این زمینه دست یافت و به یکی از برندهای معروف تبدیل شد. هدف اصلی این برند تهیه و تولید انواع شامپو بر اساس نیاز مشتری و بازار و هر نوع سلیقه و مو می‌باشد. این شرکت در زمینه تکنولوژی نانو به رشد چشمگیری دست یافته است و تمامی بسته‌بندی‌هایمحصولات ایپک  از جنس مرغوب و قابل بازیافت می‌باشد. خرید محصولات ایپک (Ipek) به شما در داشتن موهایی شاداب، پرپشت و سالم کمک خواهد کرد. البته این برند دامنه تولید محصولات خود را گسترش داده و تنها به شامپو ختم نمی‌شود. کرم مو، صابون، شامپو بدن و پدهای آرایشی از این محصولات این برند می‌باشند.

 

محصولات مراقبت پوست کامان - COME'ON

کامان Come On یک برند سوییسی می باشد که تکیه آن بر خلق محصولات پوستی سازگار با پوست انسان و بدون آسیب به محیط زیست می باشد . کامان محصولات خود را در مجهزترین لابراتوار های اروپا خلق کرده و با اتکا به شرایط تولیدی برتر و انجام کنترل های کیفی پی در پی آنها را با اطمینان به بازار عرضه می نماید . محصولات کامان  که در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می رسد توسط آزمایشگاه های معتبر دنیا تست و مورد تایید قرار گرفته تنامی محصولات کامان دارای مجوز بهداشت و پروانه ساخت میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد